Cauta:


Contactati-ne ACUM!
Telefon: 0261.716.483


Aboneaza-te acum!
Vrei vacanţe la cel mai bun pret? Inscrie-te astăzi pentru a primi newsletter-ul nostru!
Adresa email:
Personalizeaza-ti vacanta!
Daca nu ai gasit ce doreai in ofertele noastre spune-ne ce vrei si te vom ajuta.
Construieste-ti vacanta dorita alegand perioada de plecare, durata, locatia si tipul de sejur.
Comanda
Ce este un Voucher?
Voucher-ul este documentul de calatorie care atesta faptul ca turistul are o rezervare facuta pentru un pachet de servicii turistice. In voucher se inscrie numele turistului, numele unitatii de cazare, perioada cazarii, precum si alte servicii rezervate (masa, transferuri, etc.). De asemenea este documentul pe care trebuie sa il prezentati la sosirea la hotel.

De ce sa apelatila o agentie de turism pentru a gasi un loc de cazare?
- Pentru ca tarifele pe care o agentie de turism ti le ofera pot fi mai mici decat cele pe care le poti contracta singur;
- Pentru ca oferta unei agentii este mai variata decat ofertele pe care le poti gasi singur;
- Pentru ca nu te costa nimic sa intrebi si sa fii bine informat inainte de a lua o decizie;
- Pentru ca pierzi timp si bani daca iti cauti singur locul de cazare.

Comisionul agentiei este aplicat tarifului de receptie al unitatii de cazare sau tarifului biletului de avion, astfel turistul plateste o suma mai mare?
Nu! Agentia noastra de turism a negociat tarifele cu fiecare colaborator in parte pentru a obtine cele mai bune preturi posibile. Asadar, contractele noastre cu unitatile de cazare si companiiele aeriene prevad tarifei speciale iar comisionul ne este cedat din acestea. In acest mod, apeland la noi, clientii nostri obtin tarife mai mici sau egale cu cele de la receptie.

Care sunt comisioanele percepute la plata in alte monede?
Daca tariful pachetului este in EURO si dumneavoastra achitati in lei, cursul de schimb este cel al BNR din ziua platii, la care se mai adauga 2% comision de risc valutar.

Ce inseamna la un hotel ora de check-in si check-out?
Se refera la faptul ca in ziua in care ajungeti la hotel nu va puteti caza inainte de o anumita ora a zilei (de obicei 12.00 dar pot exista si situatii cand ora de check-in este 16.00). Ora de check-out este ora maxima pana la care puteti ocupa camera de hotel in ziua plecarii (in general ora 12.00). Respectarea orelor de check-in si check-out la unitatile de cazare duce la o relatie civilizata intre turist si hotelul respectiv. Majoritatea hotelurilor dispun de o incapere special destinata depozitarii bagajelor turistilor, astfel incat daca ajungeti mai devreme de ora de check-in sau plecati mai tarziu de ora de check-out sa va puteti relaxa, plimba sau servi masa fara grija bagajelor.

Care sunt conditiile de inscriere?
In momentul inscrierii, turistii trebuie sa ia la cunostinta si sa semneze conditiile de inscriere/retragere, mentionate in clauzele contractului cu turistul conform Ordin nr. 16/2005 din 12/04/2005 publicat in Monitorul Oficial.

Cum se poate face o rezervare?
Venind la sediul agentiei noastre de Luni pana Vineri intre orele 10:00 si 18:00.
Desi va asteptam cu drag sa ne vizitati la sediul, acest lucru nu este necesar, deoarece orice rezervare se poate efectua prin e-mail si telefon.
Incercam sa raspundem in maxim 2 ore la cererile venite pe mail sau la telefon idiferent de ziua saptamanii.

Cum se fac platile?
Modalitatile de plata sunt diverse: virament bancar, depunere la banca, cash la agentie, card prin POS.
Pentru biletele de avion, plata se face integral in momentul achizitionarii biletului.
Pentru pachetele turistice se achita un avans de 50% in momentul efectuarii rezervarii, termenul de plata pentru restul sumei urmand a se stabili in functie de data de incepere a sejurului.

Cand se finalizeaza Rezervarea?
Cand este rezolvata partea financiara, si se emit clientului, documentele de calatorie.

Ofertele afisate pe site nu corespund pe deplin calatoriei mele. Ce puteti face in acest caz?
Se pot alege si alte destinatii in afara de ce este pe site?
Da. Puteti alege orice destinatie doriti.Pentru a obtine o oferta personalizata care sa corespunda pe deplin dorintelor dumneavoastra contactati-ne cu incredere.

Cum ne puteti contacta si care este programul de lucru?
Suntem pentru a va ajuta in alegerea celei mai bune optiuni pentru calatoria dvs.
Pot fi contactat la nr. de telefon 0261-716.483 sau prin intermediul e-mailului office@astratravel.ro
Programul de lucru este Luni - Vineri: 10:00-18:00

Ce se intampla daca la granita unei tari politia de frontiera nu va permite accesul in acea tara?
Aceasta situatie apare foarte rar si poate fi generata ori de faptul ca aveti o interdictie pentru o anumita tara ori datorita unei confuzii de nume. In cazul in care cunoasteti ca nu exista nici un motiv pentru a fi retinut la frontiera solicitati sa luati legatura cu Consulatul Romaniei din tara respectiva iar in ultima instanta cu Ministerul Afacerilor Externe din Romania. Trecand peste aceste proceduri trebuie cunoscut ca politia de frontiera sau vama unei tari poate decide sa nu va acorde accesul in acea tara. In aceste conditii agentia de turism este in totalitate exonerata de orice raspundere si nu va va putea rambursa costul excursiei.

Care este clasificarea hotelurilor?
Nu exista o clasificare internationala a bazelor hoteliere. In fiecare tara clasificarea este data de Ministerul Turismului sau alte organisme acreditate. In general se foloseste clasificarea pe stele, minimul fiind 1 stea iar maximul 5 stele.
Aceasta clasificare depinde de marimea camerei, dotarile camerei, grupul sanitar, dotarile hotelului, etc.
Atentie - clasificarea nu are tot timpul in vedere calitatea serviciilor oferite de personalul hotelier.
Satele de vacanta (HV) au un alt standard de clasificare fiind impartite in HV1 si HV2.
In general un sat de vacanta HV1 este echivalent la nivelul complexului hotelier cu un hotel 5* dar la nivelul camerei cu un hotel 4*. Deasemenea in unele tari se practica o clasificare a vilelor si a aparthotelurilor dar aceasta clasificare nu are nimic in comun cu cea acordata la hoteluri.

Care este clasificarea autocarelor?
Aceasta clasificare este data in Romania de Ministerul Transporturilor si in general este in functie de numarul de locuri existent in autocar si distanta dintre scaune. Atentie - anul de fabricatie al autocarului nu are importanta la clasificare. Va puteti gasi in situatia neplacuta de a va rezerva transportul pe un autocar clasificat 4* si sa descoperiti ca nu beneficiati de conditii de transport atat de bune precum le banuiti. Intotdeauna anul de fabricatie al autocarului este mai important ! Intrebati acest lucru inainte de a va rezerva transportul.

Care este circuitul documentelor?
Dupa ce a fost efectuata plata pentru pachetul achizitionat, clientul primeste urmatoarele documente:

Factura reprezentand contravaloarea serviciilor achizitionate emisa de procesatorul de plati
Chitanta pentru plata pachetului achizitionat (in cazul platii cash)
Voucher ( bilet de calatorie )
Informatii in legatura cu datele exacte de plecare, detalii referitoare la orele de plecare, imbarcare, prezenta la aeroport sau la punctul de plecare, numerele de telefon ale ghidului/insotitorului de grup etc.

Modalitati de contac in caz de urgenta:
E-mail: office@astratravel.ro
Telefon: 0261-716.483
Mobil: 0768.334.335 (Viber , WhatsApp)
Facebook: facebook.com/astratravel.ro

In ce scop folosim dateleDvs personale?
Datele dumneavoastra sunt necesare pentru a putea fi procesata comanda si a putea sa primiti documentele de calatorie necesare. 

Ce este o companie aeriana low-cost?
O companie aeriana low-cost ofera in general bilete la tarifei foarte scazute prin eliminarea unor servicii traditionale oferite pasagerilor.

Care sunt documentele necesare pentru efectuarea unui  zbor intern?
Daca ati achizionat un bilet pentru o calatorie care se desfasoara pe teritoriul tarii noastre veti prezenta in cadrul formalitatilor din aeroportul de plecare urmatoarele documente de identitate:
- pasaport valabil
  sau
- buletin de identitate / carte de identitate

Exceptie:
Cetatenii romani minori, care nu au implinit varsta de 14 ani, vor fi imbarcati pe baza certificatului de nastere in original sau copie legalizata. Pentru aceasta categorie de pasageri, certificatul de nastere este considerat document de identitate.

Care sunt documentele necesare pentru efectuarea unei calatorii internationale?
Pentru actele necesare calatoriei dumneavoastra accesati www.politiadefrontiera.ro la sectiunea "Conditii de calatorie". In aceeasi masura va vor sta la dispozitie reprezentantii agentiei noastre cu detalii asupra acestui aspect, insa pentru mai multa siguranta va rugam sa contactati Politia de Frontiera.

Ce taxele sunt incluse in tariful rezervarii?
Taxele de cazare si TVA sunt intotdeauna incluse in tariful total al rezervarii.

Termenul de valabilitate al pasaportului va expira in curand. Puteti calatori intre timp?
Va rugam sa va asigurati ca pasaportul dumneavoastra este valabil pentru perioada calatoriei. In afara de aceasta, ambasadele unor state cer ca pasaportul sa fie valabil pentru o perioada suplimentara de timp. Informatia despre cerintele respective poate fi aflata de la ambasadele tarii in care urmeaza sa calatoriti.

Este obligatorie achizitionarea politei de asigurare pentru calatorie?
Va recomandam achizitionarea politelor de asigurare pentru calatoriile in strainatate. Mai mult de atat, aceasta poate fi una din conditiile de eliberare a vizei din partea ambasadei tarii in care urmeaza sa calatoriti. O consultanta in acest sens ati putea s-o obtineti la ambasada. In functie de destinatia si ruta stabilita, poate fi obligatorie si administrarea anumitor vaccinuri. Va rugam sa va consultati in acest sens cu medicul dumneavoastra.

Bilete Avion - Bilete Autocar - Cazari - Vacante - Transfer Aeroport - Asigurari - Evenimente Sportive - Concerte

ASTRA TRAVEL SRLD , Str.Petofi Sandor 4A , Ap.2 , Satu Mare , 440026 Telefon/Fax:0261.716.483 | Mobil:0768.334.335 | mail: office@astratravel.ro
Site-uri de turism profesionale pentru agentii de turism


Infoturism.ro - vacante, sejururi, circuite, cazari
Cere Oferta! Vorbeste cu noi!